"V24 on koht, kus anname noortele reklaamimaailma tarkusi edasi. Seal saavad nad praktilisi teadmisi ja hands-on kogemusi reklaamikampaania valmimisest. Vajadusel saavad nad küsida nõu kogenud spetsialistidelt. Väljapaistvamad kandidaadid loodame ka tööle värvata,“ ütles reklaamiagentuuri The Division strateegiline planeerija ja partner Urmas Lilleorg.
Selleks, et osaleda V24 projektis, peavad kuni 28-aastased noored registreerima end hiljemalt 6. märtsil virtuaalkeskkonnas www.v24.ee. Registreerujad saavad esimese briifi, mida lahendada. Ülesande briif toimub 7. märtsil kell 18:00 Baltika Kvartalis aadressil Veerenni 24. Seal seletatakse ära, mida täpselt noortelt oodatakse ning millal on töö esitamise tähtaeg. Töö toimub tiimides, mille võib moodustada ka kohapeal.