Anne Tääkre: Kalevi suurim tugevus on nostalgiasegment

22. veebruari Best Marketing Clubis esines Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre, kes rääkis, et 43% Kalevi Eesti turu käibest moodustavad nostalgiatooted. Aastal 2012 panustab Kalev ajaloolistele ja traditsioonilistele toodetele.

Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre ja bränding-agentuuri Identity juhataja Ants Lusti Best Marketing Club'is 22. veebruaril 2012.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018