Selverit hakkas teenindama digiagentuur OKIA

2012. aasta algusest hakkas kodumaist toidukaupluste ketti Selver teenindama digiagentuur OKIA.

Esimese sammuna sisenes Selver sotsiaalmeediasse, kus käis kuni 15. veebruarini kampaania "Võida aasta lõpuni toiduvaru". Kampaania peamiseks eesmärgiks oli anda teada Selveri kohalolekust Facebookis ning koguda kriitiline mass jälgijaid. Kampaania numbriline eesmärk ületati juba enne kampaania lõppu, Selver tõusis suurima jälgijaskonnaga toidukaupluste ketiks eestikeelses Facebookis. Selveri

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018