Autor: Silja Oja • 17. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selverit hakkas teenindama digiagentuur OKIA

2012. aasta algusest hakkas kodumaist toidukaupluste ketti Selver teenindama digiagentuur OKIA.

Esimese sammuna sisenes Selver sotsiaalmeediasse, kus käis kuni 15. veebruarini kampaania "Võida aasta lõpuni toiduvaru". Kampaania peamiseks eesmärgiks oli anda teada Selveri kohalolekust Facebookis ning koguda kriitiline mass jälgijaid. Kampaania numbriline eesmärk ületati juba enne kampaania lõppu, Selver tõusis suurima jälgijaskonnaga toidukaupluste ketiks eestikeelses Facebookis. Selveri Facebooki leht asub aadressil: www.facebook.com/selver.eu

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700