Piir virtuaalse ja reaalse maailma vahel üritusturunduses on hägustumas

Orangetime'i loovjuht Hardi Kinnas usub erinevate kõrgtehnoloogiliste lahenduste (augmented reality ja 3D lahendused) jõudmisse üritusturundusse. Tahvelarvutite ja nutitelefonide plahvatuslik levik loob korraldajatele enneolematud võimalused.

Masu saabudes olid üritusturundusagentuurid ühed esimesed, kes kannatada said. Turg muutus ja ürituste eelarved tõmmati kokku. Mis nüüdseks saanud on?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018