Tarbija valib õlut poes pakendi järgi

25. jaanuari Best Marketing Club’is esines Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm, kes rääkis, et uuringute kohaselt vaatab vaatab tarbija poes kõigepealt õlle pakendit, siis langetab valiku õlle tüübi vahel, seejärel vaatab õlle kangust, siis hinda ning alles viiendal kohal on tähtsuselt bränd. Siinkohal väike kokkuvõte klubihommikul räägitust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018