Ühe tarbijamängu anatoomia: „NETI 15“ case study

Lõppenud aasta oktoobris korraldas Elion uue teenuse (NETI Visiitkaart) tutvustamiseks NETI-põhise tarbijamängu ning tõdes järeldusena, et tarbijamängud on endiselt edukad ka väljaspool Facebooki. Kampaaniast räägib lähemalt Elioni e-turunduse projektijuht Sander Aasna.

NETI Visiitkaart säästab oluliselt kasutaja aega vajalike kontaktandmete leidmisel. Lõppenud aasta oktoobris korraldasime uue teenuse tutvustamiseks NETI-põhise tarbijamängu ning tõdesime järeldusena, et tarbijamängud on endiselt edukad ka väljaspool

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018