Ühe tarbijamängu anatoomia: „NETI 15“ case study

Lõppenud aasta oktoobris korraldas Elion uue teenuse (NETI Visiitkaart) tutvustamiseks NETI-põhise tarbijamängu ning tõdes järeldusena, et tarbijamängud on endiselt edukad ka väljaspool Facebooki. Kampaaniast räägib lähemalt Elioni e-turunduse projektijuht Sander Aasna.

NETI Visiitkaart säästab oluliselt kasutaja aega vajalike kontaktandmete leidmisel. Lõppenud aasta oktoobris korraldasime uue teenuse tutvustamiseks NETI-põhise tarbijamängu ning tõdesime järeldusena, et tarbijamängud on endiselt edukad ka väljaspool

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018