Teenusedisain - kuidas jätta alles pool turunduseelarvest

Hästi kujundatud teenus jätab pool turunduseelarvest alles, sest puudub vajadus selgitada teenuse headust või anda juhiseid, kuidas teenust kasutada. Loogilisus ja arusaadavus ongi põhiline kasu, mida teenusedisain pakub nii teenuse osutajale kui ka selle saajale. Uudne on mõte sellest, et teenuste kujundamisse kaasatakse ka disainereid.

Sama töömetoodikat, mida on aastakümneid rakendatud toodete, pakendite ja kommunikatsiooni kujundamisel, saab tööle panna hotelli, panga, ujula, koopiatöökoja või ka riigi teenuste arusaadavamaks ja efektiivsemaks muutmisel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018