Teenusedisain - kuidas jätta alles pool turunduseelarvest

Hästi kujundatud teenus jätab pool turunduseelarvest alles, sest puudub vajadus selgitada teenuse headust või anda juhiseid, kuidas teenust kasutada. Loogilisus ja arusaadavus ongi põhiline kasu, mida teenusedisain pakub nii teenuse osutajale kui ka selle saajale. Uudne on mõte sellest, et teenuste kujundamisse kaasatakse ka disainereid.

Sama töömetoodikat, mida on aastakümneid rakendatud toodete, pakendite ja kommunikatsiooni kujundamisel, saab tööle panna hotelli, panga, ujula, koopiatöökoja või ka riigi teenuste arusaadavamaks ja efektiivsemaks muutmisel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018