Kui tugevalt Sinu bränd eristub?

Mõista-mõista, mis see on: lihtne, avatud ja hooliv? Esimene vihje: see on ettevõte, mida teab iga lugeja. Teine vihje: ta on uuringute järgi üks mainekamaid Eestis. Ja juba aastaid. Kolmas vihje: ta oli aastal 2010 kõige mainekam ettevõte. Ka aastal 2011. Loe edasi, mis on õige vastus ning mida kirjutab brändide eristuvuse teemal reklaamiagentuuri Rakett strateegiadirektor Siim Pütsepp.

Jah, lihtne, avatud ja hooliv on Swedbank.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018