Globaalsed brändid panustavad järjest rohkem sisuloomele

Paljud turunduseksperdid on ennustanud, et 2012. aastal saab suure hoo sisse bränditud sisuloome ehk branded content. Siinkohal mõned hiljutised näited laiast maailmast, mis on äriajakirjanduse tähelepanu pälvinud.

Kui traditsiooniliselt on turundajad meediat ostnud (reklaam) või püüdnud oma sisu massimeedias uudiste hulgas avaldada (PR), siis digitaalajastul sisenevad brändid järjest rohkem meediaturule sellega, et käivitavad ise oma ajakirju, portaale ja sotsiaalmeedia rakendusi.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018