Globaalsed brändid panustavad järjest rohkem sisuloomele

Paljud turunduseksperdid on ennustanud, et 2012. aastal saab suure hoo sisse bränditud sisuloome ehk branded content. Siinkohal mõned hiljutised näited laiast maailmast, mis on äriajakirjanduse tähelepanu pälvinud.

Kui traditsiooniliselt on turundajad meediat ostnud (reklaam) või püüdnud oma sisu massimeedias uudiste hulgas avaldada (PR), siis digitaalajastul sisenevad brändid järjest rohkem meediaturule sellega, et käivitavad ise oma ajakirju, portaale ja sotsiaalmeedia rakendusi.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018