Division tegi Swedbankile uudse ränd-mängu

Reklaamiagentuur Division tegi Swedbankile rändmängu, mis külastas seitsmel päeval nelja kaubanduskeskust. Mängu tegi eriliseks tehniline asjaolu, et mängijad said videomängu kontrollida ilma juhtpultideta. Selleks ühendati mängkonsooli XBOX kaamera Kinect ning personaalarvuti.

Enamasti tulevad sõnumid loovinnovatsioonist ja uudsetest reklaamlahendustest mitme piiri tagant. Eestis välja töötatud lahendused järgivad pigem maailma trende, mitte ei loo neid ise. Samas ei saa selles süüdistada ainult ideede puudust, sest oma rolli mängivad ka pisikesed eelarved, tagasihoidlikud kampaaniaeesmärgid ning loomulikult meie turg, mis on ikkagi päris pisike. Ometi leiab aeg-

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused