BCG uuringu fookuses on peamiselt kaupade ostmine interneti teel ja eratarbijate poolt (B2B ehk ettevõttelt-ettevõttele müümine või teenuste internetist ostmine seekord mitte).
Võimalusi Hiina e-äris jagub - ka Eestile. BCG tungiv soovitus kõigile Hiina turust huvitatud ettevõtetele on, et need mõtleksid e-äri kanalite peale ja kasutaksid neid nutikalt – enne kui jäävad rongist maha. Seni on paljud lääne ettevõtted olnud aeglased tärkavatele võimalustele reageerima, mistõttu BCG sõnutsi "võimalused vedelevad laual". See on sõnum eriti suurtele brändi-firmadele, kes Hiina turu peale alles mõtlemas või pole seni kanda piisavalt maha saanud. E-äri areng pakub neile unikaalset hüppevõimalust nüüd ja praegu. Samas on see areng eri kaubarühmades erinevas järgus. Kui kosmeetika ja riiete alal on muude riikidega võrreldes Hiinas e-poodide osakaal juba suur, siis elektroonikas alles hoogu kogumas. See aga tähendab, et elektroonikaseadmete brändidel ja tootjatel on e-äri põld rohkem valla.