Analüüs: hiinlaste e-poodlemine erineb palju muust maailmast

USA uuringufirma Boston Consulting Groupi (BCG) värske uuringu põhjal on põhjaliku analüüsi Hiina e-äri kohta koostanud Arengufondi majandusekspert Siim Sikkut.

BCG uuringu fookuses on peamiselt kaupade ostmine interneti teel ja eratarbijate poolt (B2B ehk ettevõttelt-ettevõttele müümine või teenuste internetist ostmine seekord mitte).

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018