Post24 tegi Eesti ühe edukaima Facebooki kampaania

Post24 sai tänu edukale tarbijamängule 3 nädalaga Facebookis üle 40 000 sõbra, kes teavad nüüd uue põlvkonna pakiautomaatide kasutamisvõimalusest. Post24 kampaania "Suur kingijaht" on Goal Marketingile teada olevalt Eesti kõige edukam Facebooki kampaania.

Kampaania eesmärk oli teadvustada inimestele, et kiired ja mugavad Post24 pakiautomaadid on olemas ja lisada kindlustunnet kataloogikaubamajadest või veebipoodidest tellimisel valida just see soodne viis kauba kättetoimetamiseks. Mäng oli üles ehitatud nii, et võimalikult suur hulk kataloogikaubamajade kasutajatest saaksid Post24-st teada ning kõik võitjad prooviksid pakiautomaatide teenuse

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused