Neuroturundus vallutab Eesti

Reklaamiagentuur Zavod BBDO ja Euroopa juhtivaid neuroturundajaid Rafal Ohme korraldavad veebruaris 2012 Eesti esimese neurouuringu, kus saavad osaleda 10 kiiremat kohalikku ettevõtet, kes uuringu korraldaja Heidi Mallenega Zavodist ühendust võtavad. Võib öelda, et 2012 tuleb Eesti turundajate jaoks tõeline neuro-aasta, sest Rafal Ohme on ka märtsis toimuva Passwordi üks peaesinejaid.

Neuroturundus on nii uus valdkond, et isegi täpse definitsiooni üle veel vaieldakse. Küll aga on kiirelt avastatud, et neuroturunduse võtted on väga efektiivsed. Nielsen väidab, et kui fookusgrupid suudavad tarbijate käitumist ennustada umbes 20% täpsusega, siis neurouuringute puhul on etteennustatavus lausa 85%!

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused