21. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meediaagentuurid prognoosivad aastaks 2012 kuni 5% turu kasvu

Best Marketing tegi meediaagentuuride juhtide seas traditsioonilise aastalõpuküsitluse ja küsis: Milline tuleb aasta 2012 meediaagentuuridele? Millised on peamised arengusuunad? Loe, mida vastasid Janeck Uibo (MediaCom), Meelis Järvela (Universal McCann), Raigo Piibar (Vizeum), Aare Ristal (OMD) ja Hanno Kindel (Media House).

Kokkuvõtvalt arvati meedia-aasta 2012 kohta järgmist:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700