19. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Euroopa aasta auhinnatuim digikampaania: Mini „Getaway“

Mini „Getaway“ sai peaauhinna nii Cannes Lionsil, Eurobestil kui ka EPICA Awardsil. Loe Best Marketingi ntervjuud Jung von Matt Stockholmi projektijuhi Jan Casserlöviga.

Kampaania eesmärk: tuua Rootsi turule Mini uus mudel Mini Countryman ja luua Mini “evangelistide” grupp, kes levitaks Mini kohta head sõna

Loovlahendus: iPhone'i platvormile loodi 7 päeva kestev virtuaalse reaalsuse mäng “Mini Getaway”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700