Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Aasta 2011 auhinnatuimad kampaaniad maailmas
Best Marketing avaldab kokkuvõte 2011. aasta tähtsaimate reklaami- ja turunduskonkursside võitjatest. Kõiki aasta enimauhinnatuid töid ühest kohast polegi lihtne leida, tavaliselt on infot kas liiga vähe või liiga palju. Seetõttu surfas Hando Sinisalu veidi veebis ringi ja kogus info kokku.
Tegu on üsna subjektiivse valikuga, aga kõikide konkursside kõikidest võitjatest saaks nimekiri liiga pikk. Valisin siia lisaks tähtsamatele loovkonkurssidele ka efektiivsusauhinnad (Effie, IPA) ja mitmed digitaalturunduse konkursid.
Igast konkursist on valitud välja kas Grand Prix või siis tähtsaima kategooria võitja. Kuna konkurssidele tööde esitamise tsükkel on tavaliselt üsna pikk, siis suurem osa töid pärineb tegelikult 2010. aastast.