Mida plaanivad turundusjuhid 2012. aastal teistmoodi teha? (osa 2)

Best Marketing esitas erinevate Eesti ettevõtete turundusjuhtidele tuleva aasta kohta ühe küsimuse: Mida plaanid teha 2012. aastal oma ettevõtte / brändi turunduses teistmoodi, kui tegid aastal 2011? Loe, mida vastasid Kadri Lainas (Prisma Peremarket), Raul Saks (Sangar), Kristi Seppel (Citycon), Kadri Lindpere (Raidla, Lejins & Norcous) ning Kaarel Talvoja (Amserv).

Kadri Lainas, Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused