Mida plaanivad turundusjuhid 2012. aastal teistmoodi teha? (osa 1)

Best Marketing esitas erinevate Eesti ettevõtete turundusjuhtidele tuleva aasta kohta ühe küsimuse: Mida plaanid teha 2012. aastal oma ettevõtte / brändi turunduses teistmoodi, kui tegid aastal 2011? Loe, mida vastasid Georgi Viies (Solaris Keskus), Kristine Põldver (Roosta Puhkeküla), Jüri Kriisemann (EMT) ja Katrin Vernik (A. Le Coq).

Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies:
Solaris tahab olla engaging & conversational. Plaanin hakata tegelema "nutitelefonismi" ja "sotsiaalmedialiseerumisega" nii, et

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018