Mida plaanivad turundusjuhid 2012. aastal teistmoodi teha? (osa 1)

Best Marketing esitas erinevate Eesti ettevõtete turundusjuhtidele tuleva aasta kohta ühe küsimuse: Mida plaanid teha 2012. aastal oma ettevõtte / brändi turunduses teistmoodi, kui tegid aastal 2011? Loe, mida vastasid Georgi Viies (Solaris Keskus), Kristine Põldver (Roosta Puhkeküla), Jüri Kriisemann (EMT) ja Katrin Vernik (A. Le Coq).

Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies:
Solaris tahab olla engaging & conversational. Plaanin hakata tegelema "nutitelefonismi" ja "sotsiaalmedialiseerumisega" nii, et

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018