Mida plaanivad turundusjuhid 2012. aastal teistmoodi teha? (osa 1)

Best Marketing esitas erinevate Eesti ettevõtete turundusjuhtidele tuleva aasta kohta ühe küsimuse: Mida plaanid teha 2012. aastal oma ettevõtte / brändi turunduses teistmoodi, kui tegid aastal 2011? Loe, mida vastasid Georgi Viies (Solaris Keskus), Kristine Põldver (Roosta Puhkeküla), Jüri Kriisemann (EMT) ja Katrin Vernik (A. Le Coq).

Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies:
Solaris tahab olla engaging & conversational. Plaanin hakata tegelema "nutitelefonismi" ja "sotsiaalmedialiseerumisega" nii, et

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018