Bännerreklaami uus tulemine

Bännerreklaami hakati vahepeal pidama väheefektiivseks ja vanamoodsaks, seda eriti sotsiaalmeedia seksikate lahenduste taustal. Kuid nüüd paistab, et bännerreklaam on saanud mitmete uuenduste tõttu uue hingamise. Novembrikuu Fast Company kirjutab USA firma Responsys välja töötatud lahendusest, mille nimi on „retargeting“.

Kuidas see töötab? Oletame, et saadate kindlustusfirmale päringu, millele saate e-mailiga vastuseks hinnapakkumise. Selles e-mailis sisaldub “cookie” ehk küpsis, mis võimaldab edaspidi teie tegevust internetis jälgida. Tänu küpsisele hakkate

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018