Rain Vääna: mäleta kliendi silmavärvi

Et kliendiga kontakt saada, tuleb talle otsa vaadata ja jätta meelde tema silmavärv, rääkis Lindström OÜ tegevjuht Rain Vääna eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.

Pärast kontakti loomist tuleks Rain Vääna sõnul rääkida oma tootest üks ilus lugu ja kasutada seejuures emotsioone. „Miks peaks keegi ütlema "ei" inimesele, kes usub ja teab oma eeliseid ning lisab emotsiooni,“ põhjendas Vääna.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018