1. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Duncan Brown: koonda ettevõtte ümber arvamusliidrid

Turunduses tuleb olla innovaatiline ja üks hea võimalus on ettevõtte ümber koondada arvamusliidrid, kes aitavad klientidel ostuotsuseid teha, soovitas Suurbritannia firma Influencer50 juht Duncan Brown eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.

„Kui turundus ei tööta ja tahad uusi tulemusi, siis tuleb läbi viia muutus. Kui tahad ennast tõestada, ei saa jätkata sama asja tegemist,“ rääkis Brown.

Browni hinnangul seisneb iroonia selles, et turunduses puudub innovatsioon. Kõik, mida tehti möödunud aastal, tehakse ka tänavu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700