24. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Jaakko Alanko: golfimängust kliendisuhte hoidmiseks ei piisa

Kuna B2B turundus hõlmab endas väga paljusid asju, siis ainus, kes suudab seda tegelikkuses koordineerida, on firma tippjuht. Seega on B2B ettevõtte tegelik turundusjuht hoopis tippjuht. Kuna aga tippjuht ise ei jõua kõigega tegeleda, on ka turundusinimesi vaja. Tippjuhi panus B2B turundusse peab olema midagi enamat, kui oma kliendiga golfi mängimine. Tippjuht peab sügavuti mõistma kliendi vajadusi ja läbi selle mõistmise lisaväärtust pakkuma.

Mida üldse mõista B2B (business-to-business) turunduse all, mida see hõlmab?

Turunduse ja reklaami vahele ei tohi võrdusmärki tõmmata. B2B turundusel ei ole midagi pistmist üksikute kampaaniatega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700