Tarbijad ootavad internetikeskkonnas personaalset lähenemist

Täna on paljudel Eesti ettevõtetel korralikud kodulehed, kus inimene saab adekvaatset infot selle kohta, mida ettevõte pakub ning kes on need inimesed, kellega klient saab suhelda. Paremal juhul antakse ka võimalus kodulehel tegeleda millegi huvitava või lõbusaga. Kodulehtede ülesehitusse on  sageli kaasatud oma ala spetsialistid, kes annavad head nõu, kuidas olla erinevates otsingumootorites esimesed ning kuidas teha koduleht kasutajale võimalikult mugavaks. See kõik on väga oluline ja kodulehe heaks toimimiseks ülivajalik.

Järgmine kodulehega seotud tähtis samm on kodulehe tegevuste mõõdistamine. Nii mõnedki ettevõtted on hakanud kasutama tasuta kodulehe jälgimise tööriistu nagu näiteks Google Analytics. Enamasti siiski vaadeldakse vaid kõige üldisemaid näitajaid nagu põrkemäära (bounce rate) ja lehel viibitud aega, kuid võimalusi on palju rohkem.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018