11. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijad ootavad internetikeskkonnas personaalset lähenemist

Täna on paljudel Eesti ettevõtetel korralikud kodulehed, kus inimene saab adekvaatset infot selle kohta, mida ettevõte pakub ning kes on need inimesed, kellega klient saab suhelda. Paremal juhul antakse ka võimalus kodulehel tegeleda millegi huvitava või lõbusaga. Kodulehtede ülesehitusse on  sageli kaasatud oma ala spetsialistid, kes annavad head nõu, kuidas olla erinevates otsingumootorites esimesed ning kuidas teha koduleht kasutajale võimalikult mugavaks. See kõik on väga oluline ja kodulehe heaks toimimiseks ülivajalik.

Järgmine kodulehega seotud tähtis samm on kodulehe tegevuste mõõdistamine. Nii mõnedki ettevõtted on hakanud kasutama tasuta kodulehe jälgimise tööriistu nagu näiteks Google Analytics. Enamasti siiski vaadeldakse vaid kõige üldisemaid näitajaid nagu põrkemäära (bounce rate) ja lehel viibitud aega, kuid võimalusi on palju rohkem.

Paljudel Eesti ettevõtetel on koostööpartnerid meediaagentuuride näol, kes enamasti kasutavad veebireklaamide jälgimise ja haldamise tarkvara st. reklaamiservereid, mis annavad võimaluse jälgida tegevusi reklaambänneritel, märksõnaotsingutes, tekstreklaamides, e-posti kirjadel jne. See annab ettevõttele hea võimaluse veidi rohkem hoomata oma reklaamikampaaniate kvaliteeti ning tulemusi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700