Premia: Kui Eesti tahab tungida Skandinaaviasse, on ainus võimalus teha private labelit

Kui Eesti tahab tungida Skandinaaviasse, on ainus võimalus teha private labelit, kuid selle peale ei saa oma ärimudelit üles ehitada, rääkis Premia turundusdirektor Katre Kõvask eilsel konkurentsipäeval.

Mõni aeg tagasi tuli teade, et Unilever tahab Ingmani ära osta. Siis jääb Soome jäätiseturule vaid kaks suurt tegijat. 80% jaekaubandusest on kahe suure keti käes, kelle käes on ka 60% horeca sektorist, rääkis Kõvask.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018