Internetireklaami ROI on telereklaamist kõrgem

Online-reklaam toob kiirema müügikasvu ja kõrgema lühiajalise investeeringutasuvuse (ROI) kui telereklaam, näitas GfK meedia efektiivuse uuring. Võrreldi kaheksat tarbekaupade (FMCG) reklaamikampaaniat, et saada teada, missugune meedia-mix annab tulemusi kiireks müügikasvuks ja seeläbi turundusinvesteeringute tagasiteenimiseks.

Üks uuringu peamisi järeldusi oli, et online meediasse tehtavad investeeringud on võrreldes offline'iga lühiajaliste müügieesmärkide saavutamisel kasumlikumad. Online-meedia keskmine ROI on 75%, printmeedial 66%,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018