Autor: Silja Oja • 11. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Algas Eesti suurim sooduskampaania

10. novembril algas Kristiine kaubanduskeskuses Eesti suurim sooduskampaania “Täismaja”, mis hõlmab 170 kauplust ja toob keskusesse üle 100 tuhande inimese.

10.-13. novembril toimuva “Täismaja” kampaania jaoks valmistasid kõik 170 Kristiine keskuse rentnikku ette hulganisti pakkumisi ning erinevate kaupade allahindlused ulatuvad 70%-ni.

“Erinevalt teistest suurtest kampaaniatest pakub “Täismaja” soodushinnaga just hooajalist kaupa, mitte spetsiaalselt ostukampaania jaoks tellitud odavamaid tooteid,” ütles Kristiine keskuse turundusjuht Kristi Seppel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700