Uuringu järgi jätab 70% ettevõtetest tuleval aastal oma kommunikatsioonikulud samaks, 24% suurendab ja 6% vähendab. Võrreldes eelmise aastaga on poole väiksem nende ettevõtete arv, kes pole kasutanud ega plaanigi lähiajal kasutada kommunikatsiooniteenust. See näitab, et turg on kasvanud. 28% vastanutest kasutavad kommunikatsiooniettevõtte teenust regulaarselt vähemalt kord kuus.
Sotsiaalpoliitilist suhtekorraldust ehk lobby vajatakse uuringu järgi tulevikus rohkem. Samuti vajatakse rohkem juhtkonna nõustamist, koolitusi, kommunikatsioonistrateegia väljatöötamist ja väliskommunikatsiooniuuringuid. Märkimisväärselt palju mainiti integreeritud kommunikatsioonikampaania väljatöötamist. Võrreldes praegusega soovib rohkem kui pool ettevõtetest tulevikus olla esindatud sotsiaalmeedias.