Autor: Silja Oja • 27. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Efektiivse sündmuse korraldamine ei sõltu eelarve suurusest, vaid oskusest sõnastada oma vajadused

Best Marketingile andis intervjuu üritusturundusagentuuri Royal Service juht Priit Mikk, kes räägib üritusturunduse trendidest Eestis ja mujal maailmas.

Royal Service'i produtsendid Priit Mikk, Kristel Kask ja Antti Sõber Üritusturunduse valdkond kuivas masu ajal üsnagi kokku. Jüri Kriisemann ütles hiljuti Best Marketingile antud intervjuus, et "viinamarja- ja veiniürituste aeg on möödas". Kuidas sulle praegu sündmusturunduse olukord tundub?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700