26. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

PÖFF: tuleb teha vahet heategevuse ja sponsorlusturunduse vahel

Edukas sponsorlus on koostöö võrdsete partnerite vahel. Ei ole nii, et rikas firma aitab nõrgukest kultuuriüritust. Sponsorlusturundusest räägivad PÖFFi arendusjuht Neeme Kari ja PÖFFi rahvusvaheliste meediasuhete juht Laurence Boyce,  kes esineb 8. novembril Tallinnas meeleahutus- ja kultuuriürituste turunduse seminaril WAZZAP? 2011.

Kuidas saavutada sponsori rahulolu festivali või mõne muu sarnase kultuurisündmusega?

Sponsori  jaoks on peamine küsimus - mida sponsor tahab sponsorlusega saavutada? Ürituse korraldaja ei saa imesid teha, kui ta ei tea, mida sponsor soovib ja millised on tema vajadused.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700