6. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kent Raju kirjutas reklaamitegemisest raamatu

Kui tahad teada, kuidas reklaamitegemine käib, missugune näeb välja lavatagune maailm ning mida peaksid teadma, et reklaamimaailma mõista või seal sõna sekka öelda, võid vastuseid leida reklaamiagentuuri Kala Ruudus loovjuhi Kent Raju äsjailmunud raamatust "Reklaamitrikk".

"See raamat on reklaamitegemisest Eestis," räägib autor. "Kindlasti on kattuvusi ka välismaiste agentuuride tööga, aga kõige rohkem iseloomustab see siiski Eesti äri."

"Alustasin mitte plaanist raamatut kirjutada, vaid hakkasin kirja panema neid juhtumisi ja mõtteid, mis igapäevatöös ette tulid ning mida lihtsalt ei raatsinud ära unustada. Olgu need siis õpetlikud või naljakad. Ühel hetkel oli seda kõike aga piisavalt, et võis raamatu vormistada. Pealegi, sellist reaalset reklaamitööd käsitlevat teost Eesti autoritelt siiani ei olnud," selgitas raamatu sünnilugu Kent Raju, kes on Eestis reklaamialal töötanud nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700