30. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaupo Kalda: ''The next big thing turunduses peale Facebooki on spetsiaalsed mobiilveebid''

Suurem osa müüdavatest telefonidest on täna smartphone'id ja just seetõttu on nüüd täiesti kindel, et mobiilveebide ajastu on käes. See on "the next big thing". Eelmine, võiks öelda, oli Facebook.

Mobiiliveebid on mõnes mõttes teistmoodi, spetsiifilised – nad on väikesel ekraanil, sõrmega näpitavad, väga funktsionaalsed ja võimaldavad vahest rohkemgi (näiteks GPS kasutust).

Mobiiliveebi planeerides ei ole ilmtingimata vaja mõelda, kuidas KOGU saidi sisu mobiiliversiooni panna. On väga tõenäoline, et 95% mobiiliga külastajatest tahab kontaktandmeid (sõltub valdkonnast muidugi) või näiteks kohvikumenüüd või sooduspakkumisi näha.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700