Romeo Smirnov: ’’Eesti Post on oma uute infologistika teenustega traditsioonilisest reklaammaterjalide kandja rollist edasi liikunud’’

Põhjuseid, miks sinu konkurent on edukam, on kindlasti mitmeid. Näiteks on konkurendi bränd tugevam, tema tootel on mingi oluline funktsionaalne omadusi mida sinu omal pole, tal on parem müük jne. Tegelikult on paljude eeliste tekitamise taga teinekord tõhusam kommunikatsioon. Sinu konkurendi sõnum lihtsalt jõuab paremini kliendini ja seeläbi on tal võimalik mõjutada kliendi hoiakuid ning ostukäitumist. Tema sõnumid on täpsemalt sihitud, ta tunneb paremini sihtrühma ja ei kuluta liigselt laiema auditooriumiga suhtlemisele vms. Kuidas seda teha ning ise konkurenti edestada, sellest räägib Eesti Posti infologistika divisjoni müügijuht Romeo Smirnov.


Mõni aeg tagasi oli meil juttu ettevõtete kliendiaadresside kehvast kvaliteedist ja Eesti Posti soovitustest, mida ette võtta. Mis on muutunud?

Muutunud on see, et paljud ettevõtted on võtnud soovitust tõsiselt. Õiged kliendiaadressid on ju hädavajalikud, kui sa soovid oma kliendiga suhelda. Meiega koos on oma andmeid üle vaadanud oluliselt

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018