Eesti Post on alustanud elustiili ja tarbimisharjumuste uuringut

Juuni lõpus jõudis Harku, Rae ja Viimsi valla ning Pirita linnaosa elanike postkasti kiri, kus küsiti erinevaid andmeid leibkondade huvide kohta. Pöördujaks oli Eesti Post. Best Marketingile andis intervjuu Eesti Posti infologistikadivisjoni teenusejuht Pille Heinla.

Millega oli tegemist?
Tegemist oli Eesti mõistes väga uuendusliku elustiili ja tarbimisharjumuste pilootprojekt-uuringuga, saamaks teada, millised on need valdkonnad ja teemad, mis inimestele korda lähevad ja milliseid reklaame oma postkasti oodatakse. On ju teada, et koos oodatud ja vajalike trükistega jõuab tihti meie kõigi postkasti ka selliseid pakkumisi, mis

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused