„Paljud meie õpilased nii aastaselt kursuselt kui ka lühikursustelt on Marketingi Instituudi puhul enim hinnanud just lektorite praktilisi kogemusi, samuti võimalust lahendada reaalseid Eesti ettevõtete kaasuseid,“ selgitas Naarits. „Et ülikoolid keskenduvad rohkem teooriale, otsustasimegi panna kokku kursuse parimast turunduspraktikast.“ Tema sõnul väljendab selge suund praktiliste kogemuste edasiandmisele muuhulgas ka seda, et käesoleval aastal on kõik lektorid ühed edukaimad oma ala praktiseerijad Eestis. Näitena nimetas ta J. Margus Klaari ja Priit Kallast. „Sisuliselt anname aastase kursuse kaudu edasi kõik olulisemad maailmas aktsepteeritud teadmised, kuid teeme seda läbi Eesti kogemuse võtme,“ märkis Naarits.
Lisaks on Marketingi Instituudil kavas koolitustsüklisse kaasata mitme Eesti eduka ettevõtte külastamine ja nende turunduse köögipoolega tutvumine. „Julgen arvata, et sellesügisene programm saab olema viimaste aastate üks parimaid. Programmi jooksul vaatame turundust nii laialt ja huvitavalt, kui seda meie oludes üldse teha on võimalik,“ lausus Naarits. „Muuhulgas püüame väikeste nippidega senisest rohkem panna rõhku ka kursuslaste omavahelisele läbikäimisele ja koostöövõrgustikule, milles näeme noortele praktilist kasu paljudeks aastateks.“