9. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Marketingi Instituut eristub tipp-praktikute kaasamisega õppetöösse

Neil, kes on tüdinenud kuivast ja igavast ning sageli ka Eesti olude jaoks kohandamata välismaailma turundusalasest raamatutarkusest, tasuks alternatiive otsida Marketingi Instituudist. Nimelt muudab Marketingi Instituut sellest sügisest olulisel määral oma aastase turunduse ja müügiprogrammi fookust, keskendudes edaspidi peamiselt Eesti parima turundusalase praktika ja kogemuste vahendamisele noortele turundushuvilistele. Instituudi juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul tingis muutuse õpilastelt endilt kogutud tagasiside.

„Paljud meie õpilased nii aastaselt kursuselt kui ka lühikursustelt on Marketingi Instituudi puhul enim hinnanud just lektorite praktilisi kogemusi, samuti võimalust lahendada reaalseid Eesti ettevõtete kaasuseid,“ selgitas Naarits. „Et ülikoolid keskenduvad rohkem teooriale, otsustasimegi panna kokku kursuse parimast turunduspraktikast.“ Tema sõnul väljendab selge suund praktiliste kogemuste edasiandmisele muuhulgas ka seda, et käesoleval aastal on kõik lektorid ühed edukaimad oma ala praktiseerijad Eestis. Näitena nimetas ta J. Margus Klaari ja Priit Kallast. „Sisuliselt anname aastase kursuse kaudu edasi kõik olulisemad maailmas aktsepteeritud teadmised, kuid teeme seda läbi Eesti kogemuse võtme,“ märkis Naarits.

Lisaks on Marketingi Instituudil kavas koolitustsüklisse kaasata mitme Eesti eduka ettevõtte külastamine ja nende turunduse köögipoolega tutvumine. „Julgen arvata, et sellesügisene programm saab olema viimaste aastate üks parimaid. Programmi jooksul vaatame turundust nii laialt ja huvitavalt, kui seda meie oludes üldse teha on võimalik,“ lausus Naarits. „Muuhulgas püüame väikeste nippidega senisest rohkem panna rõhku ka kursuslaste omavahelisele läbikäimisele ja koostöövõrgustikule, milles näeme noortele praktilist kasu paljudeks aastateks.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700