Lihtsad ideed, kuidas panna esindusrõivas oma eesmärki täitma

Vahel tekib küsimus, et miks teeb firma üldse oma logoga esindusriideid, kui logo on paigutatud nii, et seda pole õieti nähagi. SignitiLOGOS meeskonnaga oleme juurutanud nn fookuspunkti ideed, mille põhimõte seisneb logo paigutamises sinna, kuhu kliendi pilk niikuinii langeb.

Näiteks võib tuua töö kasiinos. Kui diiler jagab kaarte, siis tema vasak käsi, mis hoiab kaardipakki, on paigal ja tööd teeb parem käsi. Seega vaataja jaoks on fookuspunkt vasaku käe ranne. Sellisel juhul oleks arukas panna logo vasaku, mitte parema käe varrukale. Samuti jääb pilgu ette logo asukoht rinnal näiteks tasku peal või diileri näo juures kraeserval.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018