Loomulikult on kaugele näha, et üsna pirakas osa esitatud töödest on ghost, aga lõbus loomepuhang võib ka väikese pettuse üles kaaluda. Kui me usume, et see on ülla eesmärgi nimel teha tulevikus päriselt selliseid töid. Nii võib reklaamiorgiat käsitleda ka väikestviisi kunstifestivalina. Seminare ja workshoppe oli taas nii ja naasuguseid. Oli häbitut ja ebaintelligentset ekshibitsionismi nagu igal aastal, aga tänavu vahest isegi vähem. Palju käidi ühe ja sama palava pudru ümber, ainult erinevaid trajektoore mööda. Kreatiivsuse ja inspiratsiooni lätted, crowdsourcing, sots-tehnorevolutsioon jne. Aga vahest tuleb ka vanad tõed üle korrata, sest need kipuvad ära ununema. Nagu näiteks sõltumatute agentuuride tagasihoidlikult siiral ja meeleolukal esitlusel Elephant Cairo looja poolt tehtud lihtne meenutus: “Reklaam pole raketiteadus”.
Autor: best-marketing.ee