Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe: ''Cannes Lionsi kasutegur on nälja tekitamine''

Cannes Lionsi festivali põhiline kasutegur on minu silmis nö nälja või siis isu tekitamine. Nälg luua midagi sellist, mida pole varem tehtud. Midagi sellist, mis paneb inimesi mõtlema, naeratama, irvitama, nutma, vihastama... mida iganes, peaasi, et ei jätaks ükskõikseks. Midagi sellist, mis suudab muuta inimeste hoiakuid ja tõekspidamisi ning eelarvamusi. Paremuse poole. Isu teha tööd, mille üle võiks uhkust tunda. Nii töö tegija kui ka tellija.

Loomulikult on kaugele näha, et üsna pirakas osa esitatud töödest on ghost, aga lõbus loomepuhang võib ka väikese pettuse üles kaaluda. Kui me usume, et see on ülla eesmärgi nimel teha tulevikus päriselt selliseid töid. Nii võib reklaamiorgiat käsitleda ka väikestviisi kunstifestivalina. Seminare ja workshoppe oli taas nii ja naasuguseid. Oli häbitut ja ebaintelligentset

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018