SEB brändijuht Eha Talvist: ''Sotsiaalmeedia algab offline'ist ning alles seejärel jõuab online'i''

Silmatorkavaid teemasid, mida Cannes Lions 2011 loovusfestivalilt välja tuua, on tohutult palju. Minu lemmikuteks olid aga üldistatult story telling ja sotsiaalmeedia. Tõdesin järjekordselt, et suured mõtted on tegelikult väga lihtsad - need tuleb ainult kõva häälega välja öelda. Näiteks meeldib mulle mõte, et hea bränd peab muutma elu paremaks. Ning selleks, et bränd oleks hea, unusta ära klient ja tema vajadused ning keskendu pigem oma brändile. Sest kui tead oma eesmärke ja oskad brändi huvitavaks teha, pole ka klientidest puudust. Meelde jäi ühe esineja soovitus kulutada kampaania eelarvest 5% testimisele, et leida brändi loo jutustamiseks paremaid võimalusi ja uusi kanaleid.

Huvitav mõte oli ka see, et sotsiaalmeedia pole tegelikult online, vaid sotsiaalmeedia algab offline'ist ning alles seejärel jõuab online'i. Ehk et korralda oma brändiga suurepäraselt haakuvaid üritusi, siis on inimestel, millest rääkida ja mida jagada ning nad teevad sinu eest online'is töö ise ära. Vägisi ei suuda nagunii ükski bränd end

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018