28. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ogilvy PR juht Pille Eikner: ''Soovitan turundusjuhtidel Cannes Lionsil osaleda''

Olin festivalil esimest korda ja mul oli arusaam, et Cannes'i üritus on eeskätt loovinimeste kohtumise ja mõõduvõtmise koht. Tegelikkuses on aga tegemist festivaliga, mis hõlmab kommunikatsioonivaldkonda ja -tehnikaid kordades laiemalt ning minu teatav eelarvamus stiilis "mida PR inimene Cannes't saab" osutus täiesti põhjendamatuks.

PR kategooria on festivalil täiesti olemas ja valdavas osas töödes domineeris nö interdistsiplinaarne lähenemine, kus põhimõte on väga lihtne - kõige tähtsam on loov äri-idee, mis tõmbab ligi kliente ja mida kliendid ise vabatahtlikult jagavad - pole vahet, millist konkreetset tehnikat idee teostamiseks on kasutatud (uudis, välireklaam, print vmt). Eestis me kipume mõtlema ja tegutsema liiga nö töövahendi-põhiselt, unustades ära lõppeesmärgi.

Cannes Lions festival kihas pulbitsevatest ideedest, mis on teostatud professionaalselt - reklaami, meediat, PR-i jt erilahendusi kasutades. Cannes on koht, kus saab akusid laadida iga turundusega vähegi kokkupuutuv professionaal - pole vahet, kas oled kliendi või agentuuri poolt. Soovitan kindlasti festivalile tulla turundusjuhtidel - miks mitte ka ettevõtte juhtidel - sest Cannes'i festival on hea restart, mis provotseerib oma toodet, teenust või ettevõtet nägema täiesti uue nurga alt ning annab kuhjaga ideid uueks lähenemiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700