PR kategooria on festivalil täiesti olemas ja valdavas osas töödes domineeris nö interdistsiplinaarne lähenemine, kus põhimõte on väga lihtne - kõige tähtsam on loov äri-idee, mis tõmbab ligi kliente ja mida kliendid ise vabatahtlikult jagavad - pole vahet, millist konkreetset tehnikat idee teostamiseks on kasutatud (uudis, välireklaam, print vmt). Eestis me kipume mõtlema ja tegutsema liiga nö töövahendi-põhiselt, unustades ära lõppeesmärgi.
Cannes Lions festival kihas pulbitsevatest ideedest, mis on teostatud professionaalselt - reklaami, meediat, PR-i jt erilahendusi kasutades. Cannes on koht, kus saab akusid laadida iga turundusega vähegi kokkupuutuv professionaal - pole vahet, kas oled kliendi või agentuuri poolt. Soovitan kindlasti festivalile tulla turundusjuhtidel - miks mitte ka ettevõtte juhtidel - sest Cannes'i festival on hea restart, mis provotseerib oma toodet, teenust või ettevõtet nägema täiesti uue nurga alt ning annab kuhjaga ideid uueks lähenemiseks.