Ogilvy PR juht Pille Eikner: ''Soovitan turundusjuhtidel Cannes Lionsil osaleda''

Olin festivalil esimest korda ja mul oli arusaam, et Cannes'i üritus on eeskätt loovinimeste kohtumise ja mõõduvõtmise koht. Tegelikkuses on aga tegemist festivaliga, mis hõlmab kommunikatsioonivaldkonda ja -tehnikaid kordades laiemalt ning minu teatav eelarvamus stiilis "mida PR inimene Cannes't saab" osutus täiesti põhjendamatuks.

PR kategooria on festivalil täiesti olemas ja valdavas osas töödes domineeris nö interdistsiplinaarne lähenemine, kus põhimõte on väga lihtne - kõige tähtsam on loov äri-idee, mis tõmbab ligi kliente ja mida kliendid ise vabatahtlikult jagavad - pole vahet, millist konkreetset tehnikat idee teostamiseks on kasutatud (uudis, välireklaam, print vmt). Eestis me kipume mõtlema ja tegutsema liiga

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018