Imagine'i juht Helen Roonet: ''Cannes’is käimine annab motivatsiooni ja inspiratsiooni''

Imagine'i juht Helen Roonet Cannes'is. Foto: Jüri Muhhin, Pixel.eeCannes Lions 2011 oli minu jaoks taaskord oma tuntud headuses. Nädalasse mahtus kõike - nii sisukaid seminare, haaravaid workshop’e, huvitavaid screeninguid kui ka kirevat seltsielu.

Enda jaoks võtsin kaasa märksõnad:
- Otsesuhtlus tarbijaga ja nende kaasamine. Avatud suhtlemine – ära ainult kuula, vaid räägi oma sihtrühmaga ning kaasa teda
- Kõik armastava häid lugusid, jaga neid
- Armasta oma tööd ning jaga seda ja tulemused on palju paremad
- Jäta 5% oma turunduseelarvest katsetamiseks
- Mõtle mobiilselt ja sotsiaalselt

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018