Imagine'i juht Helen Roonet: ''Cannes’is käimine annab motivatsiooni ja inspiratsiooni''

Imagine'i juht Helen Roonet Cannes'is. Foto: Jüri Muhhin, Pixel.eeCannes Lions 2011 oli minu jaoks taaskord oma tuntud headuses. Nädalasse mahtus kõike - nii sisukaid seminare, haaravaid workshop’e, huvitavaid screeninguid kui ka kirevat seltsielu.

Enda jaoks võtsin kaasa märksõnad:
- Otsesuhtlus tarbijaga ja nende kaasamine. Avatud suhtlemine – ära ainult kuula, vaid räägi oma sihtrühmaga ning kaasa teda
- Kõik armastava häid lugusid, jaga neid
- Armasta oma tööd ning jaga seda ja tulemused on palju paremad
- Jäta 5% oma turunduseelarvest katsetamiseks
- Mõtle mobiilselt ja sotsiaalselt

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018