Idea loovjuht Tanel Kuningas: ''Cannes'is tasub käia selleks, et veenduda, et maailm on päriselt ka olemas''

Olin Cannes'i osas neitsi - see oli esimene kord, kuid võin nüüd kindlalt väita, et see ei jää viimaseks. See on ülivajalik kogemus kapseldumise vältimiseks, "suure maailma" uudiseid võib ju lugeda, kuid hoopis teine asi on neid asjaosaliste endi suust kuulda. Teemad nagu "mida lähitulevik toob", "täielik integreeritus", "mobiiliturundus" - nende ette aimamiseks ei pea olema raketikirurg, kuid, nagu öeldud, kohapeal kogetud intensiivse annusena lööb see kõik mõtteteed pauguga lahti.

Kõrvalepõikena, väga sooja tunde südamesse jättis ka see, kuidas noort Nick Jonast laval peedistati.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018