Kahtlemata oli huvitav ja inspireeriv Martin Lindstromi ettekanne, milles ta käsitles brändi rolli inimeste igapäevases elus. Brändide tähtsus kasvab – kui 2001. aastal rääkisid inimesed oma igapäevastes vestlustes brändidest 15% ajast, siis praegu juba 37%. Veelgi huvitavam oli asjaolu, et brändidel ning religioonil on palju ühist. Martin Lindstromi neuroscience-uuringu kohaselt aktiveerivad brändid aju samu piirkondi, mis religioon, s.t mustrid, mille järgi aju „toimetab”, on brändide ja religiooni puhul kattuvad. Lisaks kattuvad religiooni ja brändi 10 tugisammast.
Palju leidis käsitlemist sotsiaalmeedia teema ning kõige olulisem tõdemus oli ehk see, et tõeline sotsiaalmeedia algab esmalt off-line’is ning alles seejärel läheb on-line’i. Seega ei ole mõtet pusida Facebookis, kui sul ei ole sisu pakkuda. Inimesed edastavad sisu vaid siis, kui see: a) määratleb tema identiteeti (s.o näitab, kes ta on), b) tekitab emotsiooni, mida ta soovib teistega jagada või c) sisaldab huvitavat informatsiooni.