22. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kõik kolm Cannes Lions 2011 Cyber Grand Prix'd läksid USA-sse

Cannes Lions 2011 auhinnagala lavaKolmapäeval, 23. juunil jagati Cannes Lions'il kuldlõvisid Cyber kategoorias, välja anti kolm Grand Prix'd:

Parima veebisaidi eest pälvis Grand Prix Google Creative Lab New York. Google Chrome'i lanseerimiseks loodud sait The Wilderness Downtown on interaktiivne muusikavideo, mis demonstreerib HTML 5 programmeerimise võimsust ja võimalusi. Google Maps'i ja Google Streetview'd kasutades loob The Wilderness Downtown unikaalse visuaalse narratiivi veebilehe kasutaja lapsepõlvekodust. Cyber žürii liige Robert Lund Rootsi agentuurist Forsman & Bodenfors ütles pressikonverentsil, et see on üks parimaid tootelansseeringuid, mida tema silmad näinud on. Vaata tutvustavat videot:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700