21. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selgusid Cannes Lions 2011 raadio, meedia ja outdoor kategooriate võitjad

Teisipäeval, 22. juunil jagati Cannes Lionsil lõvisid raadio, outdoor ja meedia kategooriates. Raadio Grand Prix läks BBDO Johannesburgile Mercedese reklaamide "Accident avoidance features" eest, mis on seera sürreaalseid melodraamasid suhetest, mida oleks võinud Mercedese õnnetusi ennetavat tehnoloogiat kasutades vältida. Žürii esimehe Eugene Chong'i sõnutsi said tänavu kõrgeid hindeid raadioreklaamid, kus oli särav idee ja story, mitte lihtsalt naljakad helid ja hääled. Kuula raadiokategooria võidutöid siit: www.canneslions.com/work/radio/entry.cfm?entryid=6965&award=1.

Meedia kategooria peaauhinna võitis Korea Cheil'i poolt Tescole tehtud virtuaalne toidupood, kus inimesed said metroojaamas rongi oodates seinal olevatelt ekraanidelt toidukaupu valida ja nutitelefoniga QR-koode pildistades omale samaks õhtuks vajalikud toiduained koju tellida:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700