Selgusid Cannes Lions 2011 raadio, meedia ja outdoor kategooriate võitjad

Teisipäeval, 22. juunil jagati Cannes Lionsil lõvisid raadio, outdoor ja meedia kategooriates. Raadio Grand Prix läks BBDO Johannesburgile Mercedese reklaamide "Accident avoidance features" eest, mis on seera sürreaalseid melodraamasid suhetest, mida oleks võinud Mercedese õnnetusi ennetavat tehnoloogiat kasutades vältida. Þürii esimehe Eugene Chong'i sõnutsi said tänavu kõrgeid hindeid raadioreklaamid, kus oli särav idee ja story, mitte lihtsalt naljakad helid ja hääled. Kuula raadiokategooria võidutöid siit: www.canneslions.com/work/radio/entry.cfm?entryid=6965&award=1.

Meedia kategooria peaauhinna võitis Korea Cheil'i poolt Tescole tehtud virtuaalne toidupood, kus inimesed said metroojaamas rongi oodates seinal olevatelt ekraanidelt toidukaupu valida ja nutitelefoniga QR-koode pildistades omale samaks õhtuks vajalikud toiduained koju tellida:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018