Uuring: eestimaalased usaldavad sotsiaalmeedias sõpradelt ja tuttavatelt, mitte ettevõtetelt saadud informatsiooni

Mai lõpus kommunikatsiooniagentuuri Taevas Ogilvy tellitud üle-eestilisest küsitlusest selgub, et 66% Eesti 15–74-aastastest elanikest kasutab erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid ning 41 % kasutajatest veedab seal päevas tund ja rohkem. 41% sotsiaalmeedia kasutajatest usaldab sõpradelt ning tuttavatelt saadud informatsiooni. Ettevõtetelt ja organisatsioonidelt saadud informatsiooni usaldab vaid 19% kasutajatest. Eestlased kasutavad sotsiaalmeedia kanalistest kõige rohkem Facebooki (32%) ja YouTube’i (26%), venelased seevastu Odnoklassiki.ru-d (9%). Vaatamata sotsiaalmeedia laialdasele kasutamisele usaldavad inimesed traditsioonilises meedias levivat infot rohkem, erandiks on alla 19 aastased kasutajad ja Lõuna-Eesti ning Tartu kasutajad.

Kommunikatsiooniagentuur Taevas Ogilvy küsitles koostöös Turu-uuringute AS-iga maikuus tuhandet inimest eesmärgiga uurida eestimaalaste sotsiaalmeedia kasutamist, kasutamise keskkondi, sotsiaalmeedias veedetud aega päevas, eelistatud info formaate (tekst, pilt, audio/video) ning informatsiooni usaldamist traditsioonilises versus uue meedia keskkondades.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018