Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Moonika Kiop: ''Osalemine nii rahvuslikul kui rahvusvahelisel reklaamikonkursil on üks osa agentuuri turundusest''
Tundub, et Eesti agentuuride huvi rahvusvaheliste reklaamikonkursside vastu on vähenenud. KIAF-ile tänavu eriti töid ei saadetud, ka Golden Hammerist võeti vähe osa. Kohalik Kuldmuna oli samas väga elav. Järgmisel nädalal algab Prantsusmaal reklaamiinimeste olümpia Cannes Lions, kus tänavu esindab Eestit vaid kaks Age McCanni ja Creatumi poolt saadetud tööd. Ajal, mil kogu majandus rahvusvahelistub ja Eesti firmad lähevad välismaale, ei pane Eesti agentuurid ennast samasse liigasse, justkui puuduks ambitsioon olla koduturult väljaspool. Milles asi? Best Marketing uuris Eesti reklaamiagentuuride juhtidelt: „Miks osaleda või mitte osaleda rahvusvahelistel reklaamikonkurssidel?“ Creatumi juht Moonika Kiop:
Põhjused, miks Eesti agentuurid rahvusvahelistel konkurssidel erilise volüümiga silma ei paista, võivad olla järgmised:
1. Rahvusvahelistel reklaamifestivalidel osalemine on kallis?