Neuroturunduse ekspert Rafal Ohme: ''Reklaamid mõjutavad inimeste alateadvust, reklaami testides ära nõua selle mäletamist''

7. – 8. juunil Nordea Panga kutsel Tallinnas esinenud maailmakuulus neuroturunduse ekspert Rafal Ohme andis kahepäevase seminari jooksul põhjaliku ülevaate sellest, mis toimub tarbijate teadvuses ja alateadvuses ning kuidas neid teadmisi turunduses ära kasutada. Siinkohal lühikokkuvõte Rafal Ohme seminarist „New Mind of Consumers”, kus ta jagas hulgaliselt praktilisi nõuandeid lähtuvalt teaduslikest avastustest neuroturunduse valdkonnas.

Kõik, mida me seni tarbijatest teame, pärineb tarbijate endi ütlustest. Klassikalises tarbijauuringus inimesi küsitletakse ja saadud vastuseid analüüsitakse, aga see annab vaid ühe osa vajalikust tagasisidest. Et edasi liikuda ja aru saada, mis tegelikult tarbijate mitte-verbaalses alateadvuses toimub, on teadlased võtnud vaatluse alla inimese aju. Uus teadusharu - consumer

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018