Case study: Estraveli hitiks osutunud kliendihankekampaaniast ''Kevadloos''

Estraveli ja OKIA koostöös läbi viidud edukas kliendihankekampaania tõestab, et alati pole turunduses vaja jalgratast leiutada. Vanale ja sissetöötanud skeemile tuginedes loodud kampaania „Kevadloos” tõi ettevõtte postiloendisse juurde ligi 28 000 uut e-posti aadressi.Paralleelselt kahes keeles toimunud kampaanial oli kaks eesmärki. Põhieesmärgina soovisime kasvatada Estraveli postiloendit (enne kampaaniat u 63 000 kontakti) vähemalt 10 000 uue kontakti võrra. Kuna kampaania oli integreeritud Facebookiga, soovisime paralleelselt suurendada ka fännide arvu Facebookis.

Kampaaniatulemused olid nii head, et üllatasid ka meid ennast – eesti postiloendit kasvatasime 41% võrra ja vene postiloendit 103% võrra. Kokku kogusime ligi 28 000 uut e-posti aadressi ning Facebooki fänne lisandus u 5500. See tähendab, et ületasime seatud eesmärki peaaegu kolmekordselt.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018