7. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tervise Arengu Instituudi juht: ''Alkoholireklaam peab tutvustama toodet, mitte peopidamist''

Alkoholireklaami keelamine ei ole hõbekuul, mis ajab kõik asjad korda, leiab Tervise Arengu Instituudi (TAI) direktor Maris Jesse mai ajakirjas Eesti Arst ilmunud intervjuus.

Maris Jesse sõnul on reklaami mõju tarbimisele risti-põiki läbi uuritud. “Alkoholireklaam toob kaasa suurema alkoholitarbimise, alkoholitarvitamise varasema alguse ja suuremad alkoholikogused. Samas ei ole alkoholireklaami keelamine hõbekuul, mis ajab kõik asjad korda. Vaja on teha järjepidevat ja pikaajalist sihipärast tööd,” ütles Jesse.

“Respekteerides liberaalsete poliitikute maailmavaadet, et kõiki müüdavaid kaupu peab saama reklaamida, tuleb siiski meeles pidada, et alkohol on sõltuvust tekitav aine. Alkoholireklaamis peaks kindlasti vaatama reklaami sisu, seda, kas reklaamides näidatakse alkoholi kui kaupa või kui elustiili,” ütles Jesse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700